Menüü

Külastuse hea tava

Meile on oluline, et hoolitsused vastaksid Sinu ootustele

Soovime, et tunneksid end meie juures hästi ja mugavalt ning naudiksid iga hetke.
Et muuta Sinu külastus võimalikult meeldivaks, palun järgi külastuse head tava.
Kui Sul on lisaküsimusi või soovid hoolitsuste osas nõu, siis palun võta ühendust ning aitame Sind meeleldi.

Sinu Wagenküll Lossispaa!

Hoolitsuste broneerimine

  • Palume broneerida soovitud hoolitsused aegsasti, soovitavalt samaaegselt majutuse broneeringuga. Hoolitsusi soovitame broneerida e-posti teel spa@wagenkull.ee või helistades +372 5981 2455.
  • Kui on soov, et hoolitsuse viiks läbi konkreetne lemmikspetsialist, siis palume meid sellest broneerimisel kindlasti teavitada.
  • Valime massaaži tugevuse ja intensiivsuse vastavalt Sinu soovile ning piirkonna näidustustele. Palume oma eelistustest informeerida broneerides, et massöör teaks nendega arvestada.

Hoolitsuste broneeringu tühistamine ja muutmine

  • Juhul kui Sul ei ole võimalik tulla broneeritud hoolitsusele, siis palume sellest meile vähemalt 24 tundi varem teada anda kas e-posti spa@wagenkull.ee või telefoni teel +372 5981 2455. Hoolitsuste eest tasutud ettemaks ei ole tagastatav.
  • Hoolitsusse mitte ilmumisel ja tühistamata jätmisel peab tasuma 50% hinnast.
  • Vajadusel saab broneeringut muuta vastavalt vabade aegade olemasolule.

Hoolitsusele saabumine

  • Ootame Sind spaasse 5–10 minutit varem, et saaksid enne hoolitsuse algust veidi lõõgastuda ja häälestuda eelseisvaks elamuseks.
  • Juhul kui jääd hoolitsusele hiljaks, jääb tellitud hoolitsus hilinetud aja võrra lühemaks.
  • Hoolitsuse eest tuleb ka hilinemise korral tasuda täies ulatuses.
  • Arvestame hoolitsuse ajal igati Sinu mugavuse ja privaatsusega. Spaa administraatorid on valmis vastama kõikidele küsimustele, mis puudutavad hoolitsuse ajal soovitatavat riietust.
  • Vajadusel on kohapeal olemas kõik külastuseks vajalikud rätikud, hommikumantlid ja sussid.
  • Spaateenindaja teavitab alati enne hoolitsust, milliseid tooteid ta kasutab ja milline on antud hoolitsuse mõju.

Spaa etikett

Spaa õhkkond on rahulik ja lõõgastumist võimaldav, seepärast palume rääkida vaiksel toonil ning võimalusel lülitada välja mobiiltelefon.

Tervislik seisund

Enne hoolitsuse algust tuleks kindlasti teavitada spaateenindajat terviseprobleemidest (nt kroonilised haigused, allergiad, vigastused) või tervislikust seisundist (nt beebiootus, imetamine), mis võivad mõjutada hoolitsuste valikut. Hoolitsustesse on oodatud ka lapseootel naised ja imetavad emad. Konsulteeri eelnevalt spaateenindajaga, millised hoolitsused on sellel erilisel ajal kõige sobivamad.

Spaa sinu kodus

Enamik spaahoolitsustes kasutatavaid tooteid on müügil spaa vastuvõtus, et nahka hellitavad spaakogemused saaksid jätkuda ka kodus.

Tagasiside

Oleme väga tänulikud, kui jagad meiega oma spaakülastuse kogemust ja annad tagasisidet seoses hoolitsustega. See väärtuslik info aitab meil paremini mõista Sinu ootusi, lootusi ja vajadusi ning tänu sellele saame järgmistel kordadel senisest veelgi enam rõõmu valmistada. Soovime, et tuled siia alati rõõmuga tagasi.

Meile on oluline, et hoolitsused vastaksid Sinu ootustele.

Broneeri hoolitsus